perjantai 21. elokuuta 2009

Vanha-uusi taulu

Olen jo jonkin aikaa keräillyt vanhoja puisia koristeellisia kehyksiä. Niitä saa halvalla kirppiksiltä ja erityisesti huutokaupoista ja tietysti niissä on yleensä jokin taulukin. Ei ole väliä, millainen taulu on, koska se ei päädy ainakaan omalle seinälle. Aluksi irrotin taulut ja mietin laitanko ne uudelleen kierrätykseen, kunnes yhtenä päivänä hokasin, että voinhan käyttää niitä uusien taulujen pohjina. Anteeksi vaan alkuperäisen taulun tekijä!
Tämäkin taulu oli jokin ruusutaulu, no ruusuja on nytkin. Kehykset on siis maalattu uudelleen ja taulu ensin peitetty valkoisella maalilla ja sitten tein "omaa" taidetta decoupage-tekniikalla. Käytin riisipaperia, pitsiä, vanhoja nappeja ja nipistimessä on äidinäidinäitini Aliinan kuva, joka on tulostettu ihan pahville. Tässä taulussa voi kuvaa vaihtaakin, mutta jotenkin olen erityisesti ihastunut juuri tähän kuvaan.
Tuohon nipsuun liittyy hauska juttu. Ostin noita useamman kesällä Wanhan ajan lelumarkkinoilta. Juuri kun olin ne ostanut, niin selkäni takana oli paikallislehden toimittaja, joka alkoi kysellä, mitä ostin. Minä sitten esittelin nipsujani ja valokuvaaja kuvasi, heh, mahtoivatkohan pitää minua ihan kahjona.
Mukavaa, että jo niin moni on löytänyt tänne uuteen blogiini.
Tervetuloa kaikille ja hyvää viikonloppua!

3 kommenttia:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...